Projek 100 Bloggers Bermula by Bro Framestone

Salam Rabu untuk semua readers blogcaripasal. Terasa macam nak bertukar title pulak kepada yang lebih comel dan ayu gitu contohnya macam ecahshafiee.com ke.? Auchh, ntah bila dapat tukar ntah lah. Kalau dapat sponsor dari bro framestone syok gak kan. Hehehe, berangan je lah aku kan.?

Anyway,by the way, on the way..
Aku nak story sedikit atau nak kupas sikit isu tentang projek baru dari bro. Dengar title dia je pun dah nampak macam projek besar-besaran kan.? So, atas niat nak membantu promote boleh lah. Nak join.? Adoii, macam tak layak je lagi kan. Syarat-syarat dia tough jugak lah kan. Ok, korang nak tahu pe syarat dia.? Boleh tengok syarat dia dekat sini :


So, pada siapa-siapa yang rasa blog dia layak dicalonkan dalam 100 blog tu sila-silalah isi borang penyertaan. Sangat berbaloi-baloi kalau terpilih sebabnya blog korang akan diberi beberapa task untuk membuat entry berbayar. So, secara tak langsung korang boleh dapat income dan dapat idea nak buat entry. Btw, thanks to bro sebab sedikit sebanyak buat aku rajin balik nak update blog aku.

Psstt, nak usha traffic blog usang aku x.? Segan nak tunjuk pasai sikit sangat.



Comments

Ecah Shafiee said…
@DaHLia
tahniah.? x dpt pun sis..dpt join je tp x terpilih..
Ecah Shafiee said…
@DaHLia
sis..bru nmpk nme tersenarai sekali..wah, x sngka la..congrates to u too sis...

Popular Posts