Voucher Sunway Ice Skating RM10 Sahaja

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing
Click image to enlarge

Nampak tak.? See that. Wow, voucher ice skating RM10 only okayh. Damn murah sesangat. Tapi, tapi, tapi..Tak semudah ABC. Why.? Ini hanyalah weekdays punyer means Isnin sampai Jumaat. Kalau Sabtu and Ahad kena RM15. Tapi, tapi, tapi hanya RM10 or RM15 pada yang dah ada glove dgn socks only. Kalau yang tiada kenalah beli. Ada je jual kat kaunter tu RM8 untuk glove and RM5 untuk socks. Voucher ni untung pada yang dah ada dua benda tu la macam aku.

Tapi, tapi, tapi..Semalam aku and kengkawan ade sikit malang.Why.? Kitorg memang dah tahu pasal RM10 ni then menonong je pergi sana dengan niat dpt la ticket harga 10 hengget. Sekali pergi kena rate biasa RM15. Hahaha, menonong semua then nak tak nak beli je la. So, kesimpulannya korang pergi kat web ni then korang register. Pastu korg booking la satu ticket. Kat sunway tunjuk je voucher ni. Aku pun macam nak pergi lagi sekali. Yolah, dah dapat RM10 sape tak nak kan.?

Comments

ikeen said…
uish...best..tp aku tkot kang aku y tergilis dengan ais tuh..lalala..

shoutbox ko mne cah?
ahfat said…
next time mesti cuba.
Ecah Shafiee said…
@ikeen
xdek ape lah..
ko mouse over dekat mari main jerit-jerit..
Ain Zulaikha said…
huhuhu best gak eh, tapi takut lah jatuh hehehe
Ecah Shafiee said…
ain : x jtuh la..jom2..nk tak.?

Popular Posts