Hari-Hariku Sebagai Student Semester Akhir


Pergh, student semester akhir tu. Kejap je rasa aku belajar untuk degree ni. Tahu-tahu je dah last sem. Godaan last sem ni sangat-sangatlah berat. Time tu lah nak belajar, time tu lah nak siapkan FYP and time tu lah jugak nak enjoy. Mesti ade sesetengah group akan cakap enjoy buat apa.? Pentingkan study and fyp ko tuh ecah oi. Ok, aku tak nak grade degree tanpa kenangan-kenangan manis saat aku bergelar STUDENT. Maybe ni je la kali terakhir aku duduk menghadap muka lecturer, buat assignment, study group and so on. So, aku taknak lepaskan peluang jugak mencipta sweet memories dengan kawan-kawanku. Lepas ni mesti sangat-sangat susah nak jumpa balik kan.? I'll be missing u guys.

Jom berbasikal =)

Saat-saat terakhirku di UiTM Shah Alam :
  1. Lepak di Pusat Komersial, Seksyen 7. Most of kedai makan kat sini aku dah try baik yang baru bukak, lama bukak and yang dah bankrupt. Ops..ehhehe
  2. Karaoke di Bintang Gemilang. 5 lagu sorang weh.!Hahaha..
  3. Bukit Cerakah. Dapat gak aku masuk rumah 4 musim walaupun tak sehebat mana pun tapi memang sangat sejuk.
  4. Study group di  KFC, McD, Mr. Kaya and fakulti aku. Sob, sob, sob..
  5. Belajar di TH01-05, BK, DK1-3..
  6. Berkayak di tasik seksyen 2

Banyak lagi lah. Ikutkan banyak tempat-tempat menarik aku nak pergi lagi. Tapi takat ni banyak jugak la my dream wish yang aku dah langsaikan. Kira each momment ade gambar bukti. Kalau rindu-rinduan usha gambar je lah. Ceh, ayat macam dah abes je last sem ni. Mane tawu ko ter"ops" ke nanti kan. Huhuhu, mintak dijauhkan. Kalau boleh nak grade sem last ni dengan cemerlang sebab aku ada target nak naikkan pointer cgpa aku. Sangat-sangat jatuh. Chaiyok2 ecah.!! You can do it.

Comments

chaiyok2 ecah !!
gudluck for u
rindu lak zaman belajar
dolu2 ;)
Cik Yana said…
enjoy your last sem. Nanti dah abis belajar mesti tiap-tiap hari rasa rindu nak gi kuliah, nak lepak ngan kawan-kawan macam cik Yana sekarang. Uwaaa~ Rindunya :(
~~su manje~~~ said…
em...salam ziarah ptg dari su buat sis.....
ViNN said…
Saat-saat terakhirku di UiTM Shah Alam?

agak2 la ayat ko ni ecah..
Ecah Shafiee said…
@ViNN
ahaha, suppose saat2 terakhirku di shah alam..kt uitm watpe je pun..study jumpe kawan..ahahhaa..
Artzlizan said…
waaa...dah nak abis...lepas ni boleh buat banyak duit la kan... :)
ChoCoLieTa said…
ecah aku x g bkit cerakah lg..huhu
kte x karok n berkayak sme2 lg..hehe
da kuar nti jgn lpe kt aku..
gud luck ecah :)
Ecah Shafiee said…
@ChoCoLieTa
jom g kayak n karok same2..
aku igt ko x layan..
ikeen said…
hehe..biace la tu cah...last2 sem nie la nk enjoy..huhu
waaa....sedeynye akuu....nk pisah ngan ko..ngeh3
Ecah Shafiee said…
@munGe سلواني
mesti nnti ko rindu gile ngn aku kan smp terbawak2 dlm mimpi..ahhaha..
Ecah Shafiee said…
@ikeen
betul3..jom njoy abis-abisan sambil2 tu fyp jalan gak beb..8 minggu je lagi ni..
mesti rindu kegkawan nanti ..

Popular Posts