Memperkenalkan Aen BlogKeBelog

Tajuk entry tidaklah boleh blah kan.? Setelah lama tak mengupdate blog macam ni lah jadinya. Nak update apa pun aku dah tak tahu. So, dah faham tajuk entry tu.? Haruslah faham kan sebab aku bukan tulis bahasa zaman kuno. Ok, aku buat entry ni khas untuk akak aku. Dia baru je mula nak berblogging. So, aku sebagai adiknya nak jugaklah tolong apa yang patut. Walaupun traffik aku tak banyak tapi bolehlah sekadar mempromote blog akak aku jap.

Nak usha owner blog.?
Ni ha owner blogkebelog aka akak aku (Miss Aen)

Sudah berkahwin eh silap masih bujang tapi not available. She's taken. Adiknya available okeih. Hahaha, tak leh blah. So, rajin-rajinlah korang usha blog dia. Cun wooah blog dia. Tak caye g klik lah. Comel-comel gitu. Ok, dat's all. Ni aku ade letak gambor sikit atas tanda nak pomot akak aku (ayat cannot go).

hello-hello


pst : ni bukan nak pomot akak ni nak pomot diri sendiri sekali ni. Hahaha, sambil nyelam minum air yuk

Comments

Bro Framestone said…
comey kak.. kim salam kat dia ek...

dengan ucapan.. happy blogging... :)
Unknown said…
hehe. akak oh akak
adabetolka said…
eheh...sama la....haha..
sarah mohamad said…
dah terjah pun . memang comel :)
owner blog ni pun sama2 comel .
Cik Yana said…
hahaha~
kakak rupenyer. ade iras la korang berdua.
cik Yana ngan adik bradik sume tak de iras.
Hahaha~
eh, kakak umo brape ni?
sekali pangkat adik cik Yana.
hahaha~
Admin said…
Salam .. selamatt datang ke dunia blog .. :)

http://hasrulhassan.blogspot.com
Admin said…
Cun la kakak .. :) kim salam yer.

Popular Posts