Saya Suka Blog Awak

Luahan hati ke hati ni. Bila tengah bosan-bosan mulalah masuk blog orang and bace benda-benda yang ku rasakan menarik perhatian..
Aku nak buat statement ni..

Saya Suka Blog Gugurl

ChybeeLila


Kenapa aku suka blog pompuan?
Sebab aku lesbo!!Hahah..siapa percaya angkat tangan!!
Lesbo??X mungkin..

Blogger Pening : Habis tu kenapa kau suka blog gugurl??

Sebab blog dorang cute-cute..I Like..
Aku tengok jerk aku nak jadik cute sekejap..Ape masalahnya kalau aku nak jadik cute?
Ada masalah?Ada sesape rase menyampah??
Hahhaaha..janji den sonang hati..

Kenapa aku rase blog pompuan ni cute?

  • Penulisan diorang tu yang kadang-kadang comelnyer..
  • Lagi-lagi kalau ditambah dengan pic-pic yang comel..Baik pic sebenar atau pic anime
  • Sebab pompuan ni kalau menulis sesuatu 'fairy tale' sungguh
  • Colouring blog diorang tu menarik


So, should I or shouldn't I change my blogging style?
Answer : Maybe not..Why??Because this is my style..

Comments

Miss PIJAOSIX said…
blog akak tak comel ke..? ni yang nak kecik janting nih..waaaaaaaaaaa
Ecah Shafiee said…
erk..akak bukan gugurl ke?
tuh hanye contoh jerk kak..
blog akak comel juge..lagi2 kerutuk ayam tuh..peace..
mimi said…
kakmimi singgah letak banner kat atas tu....boleh ek jgn marah ecah suka blog ecah ramai visitor...
Ecah Shafiee said…
ltk jerk kak..da nme pon free..
Ain Zulaikha said…
waaa, ingatkan ecah nak pinjam link yg dr rozmey tu.. rupanya, hehehe.. thanks ecah :) sangat hargai... love you muahugss!!
zikeryhassan said…
ur blog is cool enough. tak yah tukar da.
Affan Ruslan said…
owh blog chybee ni. die sekarang kat germany kan. memang byk gambar menarik dari dslr die
the polaris said…
blog gugurl memang comel2.
tapi mine xcomel pon. haha
toi3..blog gurl ceria2 je kan..huhuh..
YanaHime said…
tengok banner pun dah rasa teringin nak masuk...
HaN WarreN said…
blog pokcik pung comey gak....hehehe
Ecah Shafiee said…
pokcik pon nak mokcik ckp comey juge ke?ehehe
s h a said…
ecah dear...tengkiyu much2...hehe...ingtkan pinjam link nape...stay the way u are dear... (^___~)

Popular Posts