Berhati-hati Kalau Post Entry, Pandang Kiri Kanan

Pernah x korang main post jerk entry tanpa usul periksa?
Aku pernah. Main post jerk x tengok kiri kanan..
Mmg kene attack lah wei..Tp tu semua jadi time aku muda-mudi dalam dunia blogging ni..
Memang xde niat pun sebenarnya kan??
Nasib x kene teruk sangat..Kira entry aku masih beradab lah..


Tapi berhati-hati lah wahai rakan blogger..
Jangan kerana nak kejar traffic sana-sini korang menjaja cerita x sepatutnya.
Selidik dulu..Lagi-lagi jangan post entry yang melibatkan perkauman, negeri dan sewaktu dengannya.
Bukan apa..sorang member aku (blogger juga) dah terkena.
Dia xde niat pon (maybe ade sikit). Tapi kaw-kaw kene kutuk..
Yang menyedihkan bila melibatkan family dan salasilah keturunan.
Kalau yang jenis hati tegar mmg x kisah orang maki dia dipersilakanlah post yang sebegitu rupa.
Ada orang mmg jenis hidup x segan janji dorang dapat ape yang dorang nak.
Kalau orang jenis ni mmg aku pon no komen la..

psst: Walaupun nama blog aku ni blogcaripasal..xde lah aku nak carik pasal pon..ehhehe..

Comments

Unknown said…
syue bru lps kne hentam sbb cil0k gmbr org..adoyai..tade niat p0wn sbenanye..da kuar kat g0ogle, kite amek jela..huhu..

kne hentam mmg ta sronok :(
Ecah Shafiee said…
hah??sbb gmbr kne hentam?
satu peringatan yang bagus...
belalang pernah buat entry yg lebih kurang mcm nih...
ngee...
Ecah Shafiee said…
@belalang hijau
yakah belalang?wah..idea kite same..
Emilia Emira said…
walaupn nama belog saya cari pasal..haha comey jea statement tuh~
Cute Oven said…
so far tk prnah pulak..lain kali bila amik gambar kat google nk bagi kredit jugak la...supaya tk ada yg marah...

Popular Posts