Internet Security Suite Boleh Disable Task Manager Korang!!

Ok fine..Laptop aku sudah dijangkiti spyware..
Name dia mmg nak gah : Internet Security Suite 2010
Remove Internet Security 2010 Using The Guide Below
Mari aku nak cite sikit pasal binatang ni..
Baru-baru ni laptop aku tibe2 ade internet security suite ni..
Aku pon biar kan dulu mule-mule tp lama-lama jadi cam kelam kabut idup aku..
Asik kuar suh remove infected file..trojan bagai..
Last-last aku nak bukak task manager xleh bukak..
Damn!!

Aku google la carik jalan penyelesaian..
Ni yang aku jumpe..
  • Download Malwarebytes' Anti-Malware for free kat sini
  • Lepas dah abes dload run cam biasa..Next kan jerk..jgn lupe check kan box software automatic update dengan automatically launch itself. Kalau internet security ni x kasi korang dload korang dload kat pc lain then transfer pkai pendrive and so on ok..
  • Download kasi abes then g kat link ni plak utk download rkill.com. Rkill ni korang run mcm biasa gak..Dia akan close sume program. So, means dia dah disable kan internet security suite tuh..
  • Sekarang bahagian Malware tu lepas install korang g kat Scanner tab then check "Perform Quick Scan" then click "Scan Button".
  • Biarkan dia scan sampai habis then da habis akan kuar "Display Result". Means dia display semua trojan-trojan and spyware yang ade kat laptop korang ni..Check semua Box tu then Remove je la..
  • Restart Computer
Selamat Mencuba!!Nak maklumat lebih lanjut lawat laman web ni

Comments

faizzach said…
tanx for the info!!!! ;-)
Anonymous said…
Thanks as a remedy for this discriminating article, it's extremely notable blogs
suka_haha said…
matdin dah kena lama dah benda ni.. tak tau dah nk remove cmne benda ni.. last2 format jugak.. hehe..
Ecah Shafiee said…
loh matdin..jgn diformat..masih ade penyelesaian..share same2 info..

Popular Posts