Otak Otak Place Destinasi Seterusnya


Pernah tak korang dengar Otak-Otak Place.? Aku pun baru tahu ada kedai makan macam ni. Tu pun sebab aku pergi melepak dekat Tropicana City kat TTDI.  Asalnya nak tengok wayang tapi boleh pulak semua seat penuh. So, kitorang batalkan niat tengok wayang dan pergi cari tempat untuk melantak. Dalam banyak-banyak kedai macam mana kitorang boleh tertarik nak makan dekat situ.? Semuanya sebab decoration dia yang sangat klasik dan menarik. Kitorang sampai boleh open topic pasal kanak-kanak yang lahir era 80an.

Apa yang kitorang sembang kan.? Haaa, ingat lagi tak kad happy family.? Askar kecil warna hijau, penutup botol, gasing, dan macam-macam lagi lah. Mesti yang lahir tahun-tahun 80an ingat lagi pasal benda-benda macam ni. Kedai ni lah yang mengembalikan nostalgia kitorang masa kecil-kecil dulu. Sebabnya, decoration dia sangat klasik dan menarik. Tak percaya.? Jom tengok ni.

 

Comel kan.? Ni pulak apa yang kitorang order. Sayangnya aku kurang sihat this time so aku makan pun tak habis. Arghh, rugi-rugi.

nasi lemak otak-otak

roti jala

nasi lemak special

mee bandung
So, pada yang belum pernah merasa lagi makan kat sini aku cadangkan korang pergi try ok. Harga dia not bad lah. Bawah RM10 pun dah boleh dapat makan sedap-sedap. Next time kita pergi lagi yer kawan-kawanku. Mari join kami makan. Bismillah..



Comments

Sara Ali said…
mee bandung tu x thn..
x leh jadi nie....
Syafiq Rosli said…
wah aku dah lama tak try kedai2 pelik ni..
titan said…
nasi lemak otak-otak? wahh, first time dengar nih..

Popular Posts