Merayau di Sunway Pyramid Lagi, Lagi, dan lagi!!

Inilah kehidupan remaja zaman sekarang. Berjalan je keghojenyer. Idokler nak dok rumah mengemas ke, basuh baju ke, ngait baju ke. Hahaha, kalau teman dok dekat rumah, inilah ayat pedas yang teman mesti kena kalau meghayap keluor rumah. Btw, teman ni ha bukan saja-saja lah pergi Sunway. Teman pergi neman my sister beli barang for her engagement. Tapi, sambil-sambil tu teman ajak lah kawan-kawan teman pergi melepak sama. Udoh lame kami tak jumpe weh. Idok lah ramai pun kawan teman yang join. Haaa, udoh cakap Perak pulak dah.

Winkk. . .
Ok, bertukar ke bahasa asalku. Hehehe, lame tak cakap Perak macam tu lah jadi nya. Tengah seronok-seronok pusing-pusing ada pulak benda yang comel-comel dekat tengah-tengah Sunway tu. Haaaa, kan ke nak christmas ni. Adalah salji tipu, kereta santa claus, rusa, dan macam-macam lagi lah. Kalau tak comel tak boleh ke ha.? Sekarang ni aku taksub tengok benda-benda comel ni. Jom usha apa yang ada kat sana.





Punyalah ramai manusia kat situ sampai background aku tangkap sama je semua. Anyway, thanks to Ijat untuk gambar-gambar ni yer. Jangan nangis-nangis gambar kau tak de. Uweekk, btw aku terasa macam makhluk kecil duduk sebelah kawan aku tu. 

#Hewhewhew, bila lah aku nak membesar ntah. 

Comments

Turtleman said…
sunway piramid penah lalu je tapi tak penah pegi heheee
Ecah Shafiee said…
@Areliff
laaa, nape x sggh. sggh lah..
sabree hussin said…
best ke sunway pyramid?
sarah mohamad said…
Lama dah tak pergi ke Sunway. Dedulu selalu jugak pergi HEHEHE

Popular Posts