Jom Shopping Etude House

Akhirnya, dapat jugak aku buang duit aku dekat Etude House. Aku memang tahan keinginan nak beli sejak bulan lepas. Tahan je bile nak hujung bulan kan.? Hehehe. Ops, aku bukan kaki shopping tapi bila dapat shopping tu memang tak hengat lah kan. So, lepas je balik kerja tadi dengan kelajuan 110kms aku memecut kereta kuda merahku ke Sunway Pyramid semata-mata nak pergi Etude House.



Ok, apa yang aku nak cari sangat.?? Actually, aku nak beli eye liner dia je sebab hari ni pergi office mataku tanpa eye liner sampai kena tegur dengan office mate aku. "Asal ko nampak suram je hari ni??" Eye liner aku dah habis wei and thanks to my sister miss aen sebab perkenalkan kat aku eye liner ni. Aku memang sangat-sangt puas hati. Sebab apa.?? Kalau eye liner lain aku pakai lama-lama mesti lebam mata aku. Tapi Etude liquid eye liner tak lebamkan mata aku. Wink3..

Compact powder dengan pencuci muka aku cari yang sesuai untuk muka aku lah kan. Sebab muka aku ni very the oily so cari yang sesuai lah kan. Hahaha. Anyway korang nampak tak pinky bag yang cute miut tu?? Dapat present maaa dari Etude. Suka-suka.


Comments

nazirah said…
waaa etude hOuse
mst skrg tgh promokan
Ecah Shafiee said…
@nazirah
sume brg tgok less 30%..berpinau2 mate ecah ni naz..hhehe
Anonymous said…
amboi...bg la aku satu ecah....hehehe -rai-

Popular Posts