Cerita Ombak Rindu Tak Semegah Namanya

At first, bukan niat aku nak kondem cerita melayu tapi memang hakikat nya begitu. Tapi tak semua lah. Ada jugak filem melayu yang boleh buat aku layan kepala dan gelak tak henti-henti. Ok, congratulation on that. By the way, aku pun tak tengok lagi cerita Ombak Rindu ni. So, tak nak rate lebih-lebih base on review orang. 
Tapi aku dah boleh agak dah. Sebab apa.? Arahan yang sama dengan Lagenda Budak Setan. Haaaa, yang ni memang aku tak boleh blah. Aku memang rugi sangat-sangat tengok LBS ni kat wayang. Sangat-sangat 'funny' lah aku cakap. Part sedih pun aku boleh gelak tak hengat dengan kawan-kawan aku. So, sekaligus akan mempengaruhi keinginan aku supaya tidak pergi tegok Ombak Rindu.

Orang cakap lain orang lain cita rasanya. So, pendapat masing-masing lah kan dan special thanks to khalidahmacambaguss~O_o atas review anda yang cukup details tu. Kalau aku pergi tengok mesti akan kasi review yang sama. Hehehe

Comments

Popular Posts