Seharian di Mid Valley

Kalau korang perasaan sekarang ni aku makin suka update entry pasal aku kan.? Hahaha, over lah kau ni ecah. Bukan apa, aku dapat kurang update mengenai perkembangan semasa. Kasihan pulak dekat blog aku ni ditinggalkan macam tunggul  tak bertuan. So, at least aku ada update buat korang cuci-cuci mata. Mana yang tak suka tu sorry sangat-sangat. Tutup je terus blog aku ni. Pasal photoshop tutorial lak aku mintak maaf sangat-sangat tak sempat nak update yang baru. Masa tidak mengizinkan dan aku pun dah jarang edit gambar. Semua gambar original baru keluar dari phone buruk aku ni.

So, pagi Sabtu aku hang out dengan rakan-rakan aku melepak dekat Mid Valley. Sampai-sampai je sana aku cari Takoyaki. Siyes, memang terbaiklah benda ni. Nak belajar lah buat takoyaki ni. Dengan ham, cheese, octopus dia. Wahhh, meleleh weh makan. Alamak, ni yang rasa nak pergi cari takoyaki jap lagi ni. Tapi semalam dah mengidam nak makan nasi kukus Seksyen 7, Shah Alam (area komersial). Kedai nasi kukus yang baru bukak kat pusat komersial ni. Siyes sedap.!! U guys should try lah.

Ni lah rupe takoyaki tu.

Sebelum pekena takoyaki, aku pergilah toilet dalam Jaya jusco kat Mid Valley tu. ceh kau ni ecah, pergi toilet pun nak beritahu satu dunia kah.? Hahaha, bukan apa aku terkedu weh masuk dalam toilet dia tu. Bapak best dah macam aku masuk dalam Ikea dah ni. Siap boleh tidur dengan berehat-rehat lagi. Teruja aku. Tanpa segan silu aku amik gambar dalam tu. Peduli apa orang nak cakap kan.? Janji aku layan feel dalam tu. Hehehe.
Toilet untuk budak kecil. Comel gila weh.
Tempat persalinan baby. Smart gila.
Bilik yang penuh dengan cermin.
Posing lagi. Cakkk
Aku dengan Salwani Munge (housemate kesayangan aku ni)
Ruang rehat dia. Amacam.? Menarik tak.? Teruja tak.?
Time ni dekat dunia Barbie. Auww, comel sangat.
Dalam dunia muzik ni. 
Dari pandangan atas. 

Agak-agak dah habis satu Mid Valley tu kitorang pusing. Masin-masing dah tak larat. Aku rasa aku paling tak larat kot. Hahaha, penat weh. Ok guys, that's all.

Comments

AnakPakZohar said…
hahaha.,..toilet pun jadik ek.. hehee
Ecah Shafiee said…
@yad'z
tawu xpe.!! toilet dia sangat awesome lah!!
hush.,tgh2 bulan shoping.,hehe


salam perkenalan dari Alahai~ jemput la ye^^
Anonymous said…
owner begito lawo
Ecah Shafiee said…
@hyemynameisrasyid
tgh2 bulan sopping sbb ujung bulan simpan duit..haha
Ecah Shafiee said…
@Anonymous
OMG!! lawo tang mane la tu..btw tq eh..
Anonymous said…
nk kenal dengn housemate boleh? hehehe
Cho Zila said…
bestkan klu semua toilet gitu.. ada kelas...
dunia barbietu cun bergambar untuk anak2 comel... tapi siyes cakap lama sesangatler akak tak kesana...
amgyver said…
Tumpang lalu, jom buat duit tanpa modal..
Hanya jawab survey je.. Belum Cuba belum tau.
Malas cakap banyak, nanti korang pulak xpaham..
Cuma klik http://Surveys-Faq.com?ref=2608523
berbaloi beb.. Xrugi kalau cuba..
mirulharmoney said…
comel empunya blog ni er ^_^
Terbakor said…
takoyaki tu yang telan air liur ni.. lama da tak makan takoyaki
ROJAK said…
u jalan2 cari sup ke? amboiihhh..
Anonymous said…
hah ?! Tokayaki ade ham ? Errrr, harom..... (-,-')
Anonymous said…
Honourable bye, sweet soul mate :)
Anonymous said…
Lofty bye, sentimental soul mate :)

Popular Posts