Mini Guitar - Smallest Guitar Ever


Perasaan keterujaan aku tak boleh dibendung lagi bila usha video mamat budget cool ni main guitar terkecik di dunia. Bapak kecik wei. Macam mana dia boleh plucking lagi guitar yang bapak kecik tu.? Masalahnya tangan dia sangat gedabak kot. Hehehehe. Tu yang buat aku teruja sangat tu. Korang teruja tak.? Power kan.?

 
Antara lagu-lagu yang dimuatkan dalam video ni :

1. Every Breath You Take (Sting and The Police)
2. Hey There Delilah (Plain White T's)
3. I'm Yours (Jason Mraz)
4. Send Me On My Way (Rusted Root)
5. Wake Me Up When September Ends (Green Day)
6. Tears In Heaven (Eric Clapton)

Amacam.? Teruja tak.? Wa cakap sudah sama lu der. Aku sekarang ni dalam proses nak berlembut-lembut dengan guitar. Youtube je la jadi cikgu aku buat masa ni. Bapak best kalau ada yang sudi nak mengajar. Hahahahakkktuuiii. Ada ke yang sudi.? Ok fine. Aku tak nampak pun sape-sape angkat tangan kat luar sana nun. Hehehe

Comments

Buletin Bawang said…
cah.. aku ade gitar kecik.. tp buat gantung2 kat beg sekola la.. mau? hehehehe
Ecah Shafiee said…
@FarhanaOoh Farhana
hahahaha. leh gak tu. jap2 nk gelak lg. hahahahah~
bengong la popo..haha..ak plak ade gamba gitar je kt laptop..nk memiliki jauh skali..nak men..lg la jauh..aha
Unknown said…
sy sudi ajar hang men guitar klau hang minat ler usha blog shayew
http://rhythmandmusic-amier.blogspot.com/bley follow kalu interested yew dalam ade siap note for beginner sy juga guitarius bhahahaha all the best
Ecah Shafiee said…
@AMIER
wah. interesting. thanks..follow u..

Popular Posts