#KaliPertama Trending Nombor 1 di Twitter

Rakyat Malaysia ni memang suka kan melepak dekat Twitter sebenarnya.? Sembang sesuatu topik yang boleh dikongsi bersama-sama dengan pengguna Twitter yang lain. Sebelum ni aku ada up satu entry mengenai benda yang sama juga. Cuma topiknya berlainan dan juga creator dia pun berlainan. Contoh entry aku sebelum ni ialah #SayaGenerasi Aida Sue Trending Twitter Nombor 1 di Dunia.


So, kali ni jom kita berkongsi sedikit cerita mengenai #KaliPertama. Kali pertama aku menjejakkan kaki ke sekolah, kali pertama aku jatuh cinta, kali pertama aku makan nasi, kali pertama aku naik basikal. Haaa, semua benda lah kita buat yang first-first boleh dishare kan dalam ruangan #KaliPertama ni. Paling meletup vogue de vast nyer plak si tukang creator adalah Era FM sendiri. Aku dapat tahu pun sebab pagi-pagi on the way pergi kerja aku dengar radio Era FM.


Aku sekarang ni tengah nak cari rumah sewa area Petaling Jaya, Kelana Jaya. Kalau sesiapa ada contact-contact roger lah eh. Memerlukan sesangat ni. Hahaha, sempat lagi. Lagi satu banyak sebenarnya entry yang aku nak up kan ni. Tapi sebab masa mencemburui aku, so aku story sikitlah dekat sini. Kisah Empire kat Subang meletup tu korang tahu.? Haa,? Tak tahu.? So, pergi google sekarang kalau nak tahu lanjut. Lagi satu pasal Hostel Kolej Jati UiTM Shah Alam terbakar korang tahu.? Tak tahu kan.? Jom usha video ni :

Comments

Unknown said…
sedar tak sedar, banyak gila entry post aku dulu2 kebetulan sama dengan trending.. aku ada tulis entry kali pertama gak dulu ..hehehe
ahha..yg uitm kite 2 terbako 2 ak br tau smlm..dasyat woo.terkezut ak dowh!
Ecah Shafiee said…
@munGe سلواني
eh.? aku pun baru tawu td. tu pun zura roger aku..
Ecah Shafiee said…
@yo87
thanks, tp skrg dh jrg update la.

Popular Posts