5 Buffered Earning Dapat Serentak

Assalamualaikum, 

Apa khabar korang hari ni.? Diharapkan korang sihat selalu. Perghh, starting dah macam pangkal surat dah ni. Belum lagi tambah 'kehadapan sahabatku bla bla bla'. Hehehehe. Dah dekat seminggu ni aku rasa aku tak hupdate blog. Bloh dah bersawang tebuan dah ni. So, hari ni dengan sedikit kerajinan (sebenarnya excited sebab dapat 5 Buffered Earning). Ngeh3. 

Baru je kejap tadi aku bukak Nuffnang dan terima 5 BE terbaru. Antara BE yang aku dapat :


Dah lama aku tak dapat BE sekali dapat sampai 5. Terkejut pulak. Thanks Nuffnang for the BE, aku anggap BE ni sebagai hadiah birthday aku la. Ops, birthday.? Oh yeah, pada tanggal 18 September aku dilahirkan. Jadi genap 18 September 2011, termaktublah bahawa umurku dah cukup 23. 23 baru.? Muda tuuuu, boleh enjoy-enjoy lagi tu. Hehehe. Enjoy, enjoy jugak kan.? Jangan dilupakan pada yang memerlukan. Hahaha. Nah, aku tepek gambar huduhku ini buat tatapan korang. ;p

Comments

Woofer Storm said…
dapat 5 tu share la satu...sy langung tkde be ni..hehee
musumend said…
hahaha..happy besdey dik misai
Ecah Shafiee said…
@Woofer Stormklo la boleh share kan dh lme dah ku share..huhu
Ecah Shafiee said…
@musumend
dik misai.?huhuhu..tq my abg..
wuwuwu adk misai manis..saya nak gak BE!!=.=
AisNy said…
pergghhh... ada misai... caya laa...

Popular Posts