Let's Playing With Clay


Hye guys, such a long days I tak menaip or mengarang for my blog. I'm stuck in a single mood 'malas'. Sekarang jadi blur dan tak tahu nak cerita pasal apa. Asyik-asyik story about latest news bosan pulak. Nanti orang cakap dah macam newspaper lah pula aku punya blog kan.? Anyway, let's talk about clay. Such a cute things when it turns to colorful clay. Apa yang best ialah kita boleh buat macam-macam. So cute. . .

I-CLAY KIT - 5x18g

Sound interesting tak.? Untung yang tangan ada seni tu orang cakap 'untunglaaaa'. Untuk yang takde seni macam aku ni akan cakap 'comelnyerr'. Tu je lah yang mampu. It's ok nanti aku nak try jugak develop satu benda. I will mintak pertolongan from my dear sister. Korang nak tengok tak hasil kerja my sister. So awesome!! I'm too jealous with her boyfie to have such a cute things from my sister. Let's check it out apa yang my sister buat.



OMG!! Set studio lah wei. This is what he (sister's boyfie) got for his birthday present. Comel kan.? Rajinlah my sister ini. Ok, ada tempahan.?? Hahaha, stratergi marketing ni. Apapun keinginan aku untuk buat something akan aku laksanakan on this cuti raya cina. Hopefully, hahahaha.

Comments

krazylenglui said…
waa, serus pandai adik sis buat tu, untung la dia. hehe dulu fav thing clay ni la. suka sgt main, kalerfull :D

Popular Posts