Bila Aen Shafiee Bertunang

make up session
 
Bila Aen Shafiee bertunang, kitorang yang menyibuk ber'posing' sana sini. Biasalah, memang pantang tengok kamera. Laju je mem'inteprem' kan diri depan kamera. Lagi-lagi memang ada real photographer depan mata kan. Hehehe. Anyway, siapa Aen Shafiee.? Dialah kakak aku. Anyway, selamat bertunang yer along. Cantik my sister bila lah dah makeup. Ala-ala make over lah kan.? Huhuhu. .

By the way, tanggal 31/12/2011 menjadi titik bersejarah buat kakak aku. Dengan berdulangkan 15 dulang hantaran dari pihak perempuan dan dibalas 7 dulang hantaran bagi pihak lelaki. Wah, meriah lah rasanya. Baru bertunang, belum lagi kahwin kan along.? Anyway, hari tu aku ada shoot video dan ingat nak buat video untuk my sis tapi tak berkesempatan lagi hendak mengadap semua tu. Later on lah yer sister. Aku sembang banyak pun kompem korang bosan kan.? So, jom lah layan gambar.
 
my sis dan hantarannya
my sis and future husband

sesi bergambar ( inter-frame )
bunga yang my sis buat sendiri. beautiful!!
home made shawl juga by my sis. Ok, ada sesiapa berminat nak buat tempahan.? Hehehe
 memori daun pisang
sempat berposing di dalam dusun
 my dad and my uncle
our photographer. Azzirul Fahmi. Masih bujang (siapa berminat.? Hehehe)
My HAPPY FAMILY!! Love them

Comments

ratna said…
Cantik...gambar cantik...pengantin cantik...semua2 cantik.
WanGerrard said…
adik beradik manis :)

follow/like WG jom
Anonymous said…
auwww~ nk tmph hand flower laa dgn along~ :p
cantikkk!

-nad-
Anonymous said…
dh tunang ko yer...
aku baru nak usyaaaaarrrrr..
melepas lah lagiii......
apa nk jadi........

Popular Posts