Tunang Vs Kahwin

Ambil berkat pengantin ^_^

Alhamdulillah. First of all aku nak ucapkan tah-ni-ah di atas pertunangan dan perkahwinan kawan-kawan aku. Sabtu lepas aku pergi serbu konvoi kahwin salah sorang eh 2 orang kawan aku. Kenapa 2 orang yer.? Haaa, sebabnya pasangan pengantin dua-dua kawan sekolah aku. Wah2, perkenalan dari bangku sekolah ke jinjang pelamin terus kan.? Alhamdulillah dan aku harap semoga hubungan keyrul dan amy berkekalan selama-lamanya ok.

Sekumpulan Geng Budak Sekolah
Antara yang masih bergelar anak dara ^_^

Next week insyaallah aku ke wedding member sekolah aku yang seterusnya. Haaiii, semua beratur ni nak kasi kad kahwin masing-masing. Aku.? Baru 24  tahun. Ohh, muda lagi ok. Setakat ni aku serbu kenduri kendara kawan-kawan aku je lah. Dah rezeki diorang kahwin awal kan.? Awal ke.? Awal lah jugak ok. Tahniah korang.

Tup-tup aku login facebook aku tetiba. . . 

Biar betik.? Naz Cahaya Cinta Ilahi tempek gambar pertunangan dia dengan salah sorang kawan sekelas aku time di universiti. Kelas kau Naz. Ribut takde, apa pun xde tau-tau dah jadi tunangan orang kau yer.? Btw, tahniah kat Naz dan tahniah juga dekat Zack. Aku doa-doakan hubungan korang berkekalan jugak yer. Naik pelamin jangan lupa jemput aku ok!!

Cantik Naz di hari pertunangannya.
Alololo sweetnya korang!!

Comments

yunZatie said…
bila la nak kawin..haih =.='
ntah2 anda pula lepas ni...huhhuuu
Cik Yana said…
Ramai kan kawan2 da kawin sekarang ni. Kite ni bila agaknye ye. Hahaha~ cik Ecah bila? Hehehe~

Cover handphone comel untuk korang :)
nazirah said…
heee ecahh.. tq sO much ek huhu tu la alhamdulillah perancangan yg agak rapi insyaAllah amin... doakan kami ye.. :)
Ecah Shafiee said…
@Cik Yana
cik ecah tunggu kad kawin dr cik yana dulu k..
Ecah Shafiee said…
@nazirah
korg kawen insyaallah ecah dtg k!!

Popular Posts