Lawak CSR Streamyx
CSR : Terima kasih kerana menghubungi TM. #!@$^&*# bercakap. Boleh saya bantu.?
Pelanggan : Haa cik, makcik nak lapor kerosakan ni..
**Selepas verification...
CSR : Kerosakan apa makcik.?
Pelanggan : Entah apa benda ntah nama menatang warna hitam ni. Udah rosak...
CSR : Apa yang rosak.? Modem ke yg rosak.?
Pelanggan : Haaa, benda tu lah kot. Lampu apa pun takde ni.
CSR : Lampu power pun takde ke.?
Pelanggan : Kan kalau biasa kita on ada lampu kan. Ni api pun takde ni..
CSR : Ohh, modem tu jenama apa.?
Pelanggan : Haish, apa ntah jenama dia makcik pun tak tahu lah..
**Selepas membuat sedikit troubleshooting..
CSR : Saya tengok modem makcik ni memang dah rosak ni dan warranty modem pun dah habis ni makcik.
Pelanggan : Rosak.? Jadi apa yang saya kena buat.?
CSR : Makcik kena beli modem barulah...
Pelanggan : Isskk, tapi anak saya kata dia langgan ASTRO BEYOND...
.
.
.
.
.
CSR : (Dalam hati "hampeh...bukan modem yang rosak..Decoder astro rupanya yang rosak!!")
**Nota kaki : Macam-macam peel customer ni sebenarnya. Seronok jugak bila dapat call yang weng weng macam ni...
CSR : Saya tengok modem makcik ni memang dah rosak ni dan warranty modem pun dah habis ni makcik.
Pelanggan : Rosak.? Jadi apa yang saya kena buat.?
CSR : Makcik kena beli modem barulah...
Pelanggan : Isskk, tapi anak saya kata dia langgan ASTRO BEYOND...
.
.
.
.
.
CSR : (Dalam hati "hampeh...bukan modem yang rosak..Decoder astro rupanya yang rosak!!")
**Nota kaki : Macam-macam peel customer ni sebenarnya. Seronok jugak bila dapat call yang weng weng macam ni...
Comments