Lawak CSR Streamyx

CSR : Terima kasih kerana menghubungi TM. #!@$^&*# bercakap. Boleh saya bantu.?
Pelanggan : Haa cik, makcik nak lapor kerosakan ni..

**Selepas verification...

CSR : Kerosakan apa makcik.?
Pelanggan : Entah apa benda ntah nama menatang warna hitam ni. Udah rosak...
CSR : Apa yang rosak.? Modem ke yg rosak.?
Pelanggan : Haaa, benda tu lah kot. Lampu apa pun takde ni.
CSR : Lampu power pun takde ke.?
Pelanggan : Kan kalau biasa kita on ada lampu kan. Ni api pun takde ni..
CSR : Ohh, modem tu jenama apa.?
Pelanggan : Haish, apa ntah jenama dia makcik pun tak tahu lah..

**Selepas membuat sedikit troubleshooting..

CSR : Saya tengok modem makcik ni memang dah rosak ni dan warranty modem pun dah habis ni makcik.
Pelanggan : Rosak.? Jadi apa yang saya kena buat.?
CSR : Makcik kena beli modem barulah...
Pelanggan : Isskk, tapi anak saya kata dia langgan ASTRO BEYOND...
.
.
.
.
.
CSR : (Dalam hati "hampeh...bukan modem yang rosak..Decoder astro rupanya yang rosak!!")

**Nota kaki : Macam-macam peel customer ni sebenarnya. Seronok jugak bila dapat call yang weng weng macam ni...

Comments

hahahahahhahahaha..gelak guling2 aku.
Ecah Shafiee said…
super duper noob weh..aku pun nak je gelak on the spot..tp ku kaver2..
aimannajmy said…
hahaha~ tergelak besaq pulak aku membacenyer

Popular Posts