Hati Ini Bukan Milikmu Lagi

Morning semua. Jangan terpedaya dengan tajuk entry yang jiwang karat tu ok. Pancing undi namanya itu. Hahaha, so apa khabar semua penyinggah blogcaripasal?? Harap semua happy-happy je ok masuk sini. Jangan tension-tension. Kalau tension jom tengok gambar menghijau ni untuk hilang tension ok.


Hah.? Amacam.? Dah hilang dah tension.? Kalau belum lagi cuba ambil air wuduk. Insyaallah hilang lah tension korang tu. Oh yer, berbalik pada tajuk tu macam simbolik lah untuk memulakan hidup baru. Pada yang tengah frust bercinta tu sudah-sudah lah ok. Ada lagi yang terbaik buat kita. Cuma masa sekarang ni yang main kan peranan. Mungkin lambat, mungkin cepat. Kalau lambat tu mungkin Allah SWT nak kita mengenali dunia ni dengan lebih mendalam. Kalau yang cepat tu pula aku hanya boleh cakap berhati-hatilah dan jangan tersilap langkah ok.?

Wah, dah macam kasi motivasi pulak aku pagi-pagi ni kan.? Jom hayati ayat-ayat kat bawah ni...


Huiyo, jangan salah anggap. Bukan aku yang karang ayat ni. Aku just copy paste dari blog ayat-ayat cinta ni then aku edit lah sikit dengan mempoyokan letak gambar sendiri. Hahaha. Jom layan lagu ombak rindu ost ni nyanyian hafiz dan adira.

Comments

gambar cam owg putus cinta la dear..tihihihi~

Popular Posts