Pakai Tudung, Main Gitar, Nak Jadi Yuna Lah Tu

 
Assalamualaikum semua pembaca blogcaripasal ni. Makin hari rating page view makin jatuh ni. Ah, abaikan. Hari ni aku nak kupas sikit isu perempuan bertudung main guitar ni. Macam aku, aku main guitar just for fun dengan niat bukan nak show off kan. Tapi sekarang ni aku tengok da jadi trend kat Youtube. Mane yang boleh dilayan aku layan. Mane yang aku rasa cannot go, aku tutup terus. So, apo ado hal kan.?

Sekarang ni orang sibuk persoalkan..
"eleh, nak jadi macam Yuna jugak lah tu"
"Pakai tudung dah macam yuna dah, pegang guitar, perghh"
"siap upload video ni kat youtube, nak lawan najwa latif plak ke.?"
"trend dak2 bertudung skg- main gitar nyanyi kat youtube bagi org komen pastu yg komen gaduh2 smpai lebam dan akhirnya x de sape yg untung pun"

Hahahaha, kadang-kadang nak tergelak aku membacanya. Sabar je la eh korang yang terlibat. Kalau rasa diri tu ada bakat tunjukkan. Tapi kalau boleh cuba tunjuk kelainan. Contohnya macam Najwa Latif main guitar dalam kereta. Pelik lah tu kan.? Hahaha, yang penting ori bukan cap ayam. Kira jauhkan diri dari di cop Yuna, Najwa Latif and so whatever la kan.? Jom layan video klip artis-artis youtube kita ni.


Ainan Tasneem

Najwa Latif

Comments

bersama kak Es said…
tak salah kiranya lagu2 yang kita mainkan masih mengingatkan kita kepada Yang Esa
sarah mohamad said…
rasanya kalau tak berlebihan tak salah kot :D
Ain Zulaikha said…
tapi Ainan tu tk jadi artis lagi kan?
YanaHime said…
ok apa pakai tudung & main gitar, nampak sopan...
HazHand said…
nampak comel kan!! huhuhuhuhuhuhuh suke die!
kim said…
huhuhu...benda ni pun bole jadi isu..
Ecah Shafiee said…
@HazHand
sape yg ko sue ni.? ha.?
Ecah Shafiee said…
@Ain Zulaikha
yup2, blom lg. take time gak la kot..tp mcm bakal je..
Ecah Shafiee said…
@JungRara
hahaha, betul2. ade je yg persoalkan..
Anonymous said…
aha banyak sangat dah trend macam Yuna , Najwa Latif .

Popular Posts