Kisah Aku & Pre-Convo UiTM 2011

Fuiyoo, aku cipta rekod kali ni dekat sebulan tak update blog. Mintak maaflah ek dekat sape-sape yang datang berkunjung blog aku tapi tengok asyik entry yang sama je. Aku ingat takde yang nak menjenguk blog usang aku ni. Ada lah jugak kan.? Masey banyak-banyak wei. So, entry aku kali ni jom ngadap ke-'excited' an kitorang lepas amik jubah kat Dewan Agung UiTM pagi tadi.



Tadaaa, habis dah. Best tak cuci mata.? So, pada yang dah atau nak konvo akan datang aku nak wish congratulation and celebration and lalalalalallalala. Hehehehe. Ok guys, see you later ok. Tunggu lah lagi beberapa minggu aku update blog eh.? =)

Comments

kunci locker said…
wah...tahniah dah convo...bangga la tu...heheh..lega dah kn abez bljr...huhu
Cik Yana said…
Dah konvo dah cik Ecah. Congratulations :)
Si GadisSemasa said…
wahh . tahniah tahniah !!!
musumend said…
wahh semart nye gambar pre convo nih...nape x ajak aku..klu x mest lagi smartiesss
Ain Zulaikha said…
wuuuu bestnya da konvo... tahniah :) tak lama lagi saya lak konvo huhuh insyAllah tak sabar nye.. hehe
congratulations in advance my luvly roomate ecah..klua ak sempat ak mai tgok hg konvo okeyh.hri yg sme je pon ak konvo..oh yeah!
apek poyo said…
wahh!!! seronok..apo pun tahniah laaa
FM said…
Tahniah... time convo tu jenguk2la bebudak yang maen orkestra n gamelan kat blakang tu,kasi apreciation sket..hehe
Ecah Shafiee said…
thankz sume..nnti nak update entry passal konvo real punyer lak..stay tuneeee..

Popular Posts