Gadis Konvo UiTM Shah Alam

Akhirnya, dapat jugak aku pegang segulung ijazah. Hahaha, ayat nak skema kan.? Biar la, biar la. Selamat berkonvo jugak lah aku ucapkan kat semua yang dah atau akan berkonvo tu yer. Bila dah hari-hari penting macam ni aku apa lagi. Melaram lah bergambar. Bukan senang kan.?


Tu dia pak ngan mak ceq. Hensem dan anggun lagi tu parents aku ni. Terima kasih lah dekat mak dengan ayah yang banyak kasi semangat dan kasi macam-macam lah sepanjang angah bergelar 'student'. Sekarang ni tunggu masa je nak support balik diorang. Harap-harap lepas ni rezeki aku makin melimpah ruah. Amin..Jom layan gambar lagi jom.

Haa, kiri sekali tu korang kenal tak.? Tu Naz CCI lah.

Comments

laskar pelangi said…
tahniah awak!! =)
nk sambg master ke kerja ?
YouSOF said…
Tahniah! Kami tumpang gembir dari jauh.. ;)



Terasa rugi pulak tak dapat pergi tengok kawan semalam..
Faz Abas said…
congratulations! lepas ni sessi mencari keje lah pulak ek...

jumpa blog ni di KB tadi. jemput singgah www.kisah-dan-kasih.blogspot.com
Chik Att said…
tahniah .... sambung lagi .....
nazirah said…
heee maceh ecah...
utk gmbr tu ..
n congrats for ur convo dear ;)
Cik Yana said…
Wah tahniah. Pasni keje ke sambung master pulak cik Ecah?:)
Ecah Shafiee said…
thanks semua..

pasni.? keje da pun skg ni..nak sambung master.? mmg x la..x larat da nk blaja..

Popular Posts