SPM Aku Dapat 10A1 Pandai Tak Aku??


10A1.?Manghai gila pandai. Siapa yang dapat 10A1 tu.? Siapa.? Siapa.? Siapa.? Manalah aku tahu dan yang pasti bukan aku. Gotcha!!Aku dah berumur 23tahun kot tak layak jadi student SPM. By the way, tahniah lah siapa yang dapat result gempak-gempak dlm SPM. Bijak-bijak budak zaman sekarang eh.? 

Tapi, tapi..jangan lah yang dapat result yang agak kecundang tu tarik muka sedih. Ok, sila tarik muka sedih korang untuk beberapa minit then senyum balik dengan azam yang baru ok.? Chill, chill..Korang muda lagi lah rezeki esok lusa takde siapa yang tahu. Then, pada lelaki korang memang beruntung sebab banyak institut-institut kat luar sana memerlukan kepakaran dan kemahiran korang. Gaji 2 kali ganda jauh. So, jangan down ok yang dapat result yang agak tak flying colours tu. 


Oh, yang perempuan pulak.? Perempuan ni selalunya main follow je apa yang parents suruh. Angah!! Emak nak kamu sambung diploma, sambung degree, sambung kaki. Ops, sambung kaki.? Hehhehe, ok abaikan. Tapi emak angah nak amik Multimedia.? Boleh.? Aih, nak sama dengan Along kamu ke.? Amiklah lain pulak. Ok, ini kisah aku. Hehehe, sibuk nak interprem. Chill girl, macam biasa lah aku akan cakap rezeki esok lusa kita tak tahu. Jangan takut untuk mencuba dan jangan takut untuk tersungkur.

Comments

adabetolka said…
bos entah berapa kali dh tersungkur...huhu....
saya_arief said…
hari ni kuar result kan..
haha.
seyes bedebar abes la yang nak amik result nie.
HazHand said…
wahahaha! ko tu dah tue la ecah!! hahahah
haish..
pe la,kos pon nk ikot akak.. haha
anyway,spm ko bape A eh?? huhuh
Ecah Shafiee said…
@HazHand
ahh kau..sebok nk tau..haha..
Faziera193 said…
haha ecah perasan muda..XD
ko nak sambung pe plak pasni?
kursus kawen? =p
stanzabliss said…
ingatkan result ecah huhuu
Anonymous said…
Jom beli domain dengan harga RM10 untuk setahun. .murahkan?? Download gak filem melay terbaru hanya di http://www.itsmesepul.blogspot.com .
aimannajmy said…
huhu dulu SPM dapat bapa
ecah said…
@aimannajmy
hehe, xyah tnye la...wink..
pandainye!..meh challenge gua...huhu

Popular Posts