Hikayat Merong Mahawangsa 5 Star From Me


Beratur bapak panjang dalam hati aku ni mesti semua nak tgok HMM tapi bila sampai kaunter banyak je seat kosong lagi. Asal wayang tak penuh.? Tak best ke cite ni.? Ops, lupa plak aku pergi time orang kerja. Hahaha..

Memang terbaik. Nice action, susunan cerita menarik, semua-semualah terbaik. Tahniah KRU Production. Tak sia-sia lah tengok tadi. Kira tiket RM14 tak membazirlah walaupun ada member yang belanjakan. Pssst, pada kawan yang belanja aku makan and tgk movie tadi thankz a lot. Lain kali free ticket wayang lagi ok. Tengah-tengah sakit pening FYP berhibur sebentar.

Comments

Zuwairi said…
nak tgk malam ni.. tapi wayang dah full..
Ecah Shafiee said…
@Zuewairy
haha, dah agak dah..nasib pegi tengok siang-siang..
nak tengok juga.....huhuhuhu
Unknown said…
wah! macam menarik je nie.. :D
syasya said…
ok..esok nak pegi tgk..hehe.. mmg tiket rm14 eh?? xpela..support melayu :)

lawat juga di blogku!
Buletin Bawang said…
best bebeno ke? ni yg wt aku nak tengok gak ni cah..
Ecah Shafiee said…
@Zairie Husin
menariklah..action dia best..bunuh2 org..pergh..layan..cam cite mat salleh..
Ecah Shafiee said…
@syasya
aah..rm14 tp kan hari khamis mmg 14 hengget..nak murah pegi hari rabu..=)
Ecah Shafiee said…
@P0polita
try tengok nak tawu best ke x..tp kalau tgok kt laptop x best sgt kot ;p
Cik Yana said…
Cik Yana pun nak tengok cite ni. Tengok trailer die kat tv memang betul-betul memikat kalbu nak tengok. Nak-nak abang Yusry disebalik tabir. Hahaha~ Kena carik mase ni, kt k.tganu tak de wayang. Hahaha~
HazHand said…
woi3!!!!!! ne aci! smlam aku g tgk wyangh,die x kuar lg! dem3!!!
arghh!!!
jeles r!! hish!
aku tgk wyg bosan smlm..dh la cite lucah!dem3!!
Ecah Shafiee said…
@Cik Yana
ade yg mendorong suh tgok tu yg pegi tgok..kalau x xdenye tgok..
Ecah Shafiee said…
@HazHand
sape suh ko tgok cite lucah..g la tgok 127hours ke..i am four ke..haha
darkbatman said…
arghhhhhhhhhhhhhhhhhh nk g tgk.. nape x bg sinopsis? kalu ade review yg panjang sket mesti lg best n teruja nk tgkkk.
Ecah Shafiee said…
@darkbatman
review of the day :

malas nak type panjang2..haha
Hisyam said…
kat tempat saya takde pawagam. tak leh tengok. nanti download je la kot.
Miss PIJAOSIX said…
tak sabar gak nakt gk nih.......
bib2426 said…
nak tengok gak ler....

Popular Posts