Slot BlogCariPasal | Bro Framestone Jadi Mangsa


Sesekali teringin jugak nak cari pasal kan.? Nama blog dah blogcaripasal tapi entry semua sopan-sopan. Hehehe so hari ini agak sedikit naik tandukku. Mencari mangsa nak diterjah. Sedang-sedang membelek gambar aku terperasan sesuatu. Eh, mamat ni mesti kenakan baju dia dengan *tut*. Dia memang suka ke dengan *tut* tu.? Ok mamat nya terang-teranglah kan dekat title blog aku tu. Siapa yang tak kenal Bro Framestone kan.? Then, korang nak tahu apa yang aku perasan.? Jeng jeng jeng..




Memang tak sama tapi serupa. *Tut* yang aku cakapkan ialah sweater nike color kuning. Gigih ni aku pergi cari gambar sweater nike dekat google. Hahaha, ok sekian slot BlogCariPasal hari ini. Pesanan kepada bro : 

Pecah kaca pecah gelas
Sudah baca harap jangan balas
Entry sekadar gurauan

Comments

Unknown said…
salam ziarah
lepas lunch...
Bro Framestone said…
cam nk promote baju je huhuhu

he...23x xterase cam cari pasal pun.. kena cari idea lain nie.. tanduk xcukup panjang he..23x
Ecah Shafiee said…
@Bro Framestone
ape nak buat..hati ni baik..
x smp hati nak cari pasal lebey2 ni..haha..
Nizam said…
baiknya dia cari pasal...
hehehe...ayat tersusun je... :P
Ecah Shafiee said…
@Nizam
hehe..ni namenye cari pasal tp cover baik punya~
hahahahha..samela..kwang3
darkbatman said…
ahaahahahaha.. kantoi .tu diaaa.

Popular Posts