Terlepas Nuffnang Premiere Screening of ParaNorman

Ok, ni gara-gara aku dah lama tak buka email dan baru hari ni tangan gatal nak bukak email. Satu hari jer buat aku terlepas nak buat confirmation attendance. Sedih jugaklah sebab apa.? Sebab benda free kan. Just kena comment je dekat Nuffnang Premiere Screening tu yang tiap-tiap minggu pun ada. Venue nak tengok wayang tu pun dekat GSC 1 Utama yang sememangnya antara tempat yang aku selalu pergi untuk tengok wayang.


Baru je nak click untuk confirmation dan see..


Haihh, siapalah blogger bertuah yang digantikan dengan kelewatan aku buat confirmation. Tidak mengapalah. Anggap bukan rezeki. Lain kali aku cuba lagi.

#Malas nak buka email sebab tak dapat Premiere Screening Bourne Legacy. So frust dah sebab fikir next mesti susah nak dapat jugak


Comments

eh. yeke. Spongebob nampak dah email tu. Tapi x baca pun. ingat nak kena reister ke apa..adoyai

Popular Posts