Suatu Ketika Dahulu


Apa khabar semua.? Macam mana dengan puasa anda.? Aku harap semuanya berjalan dengan lancar. Salam ramadhan buat semua umat islam yang datang bertandang dekat blog aku ni. Ok, kat sini aku nak share sedikitlah. Dekat Facebook RilekSantai ada share beberapa gambar kenangan di mana cukup segar di minda kita semua suatu ketika dahulu. Bagi aku sampai sekarang aku masih ingat lagi bila terlihat gambar-gambar ni.

Aiskrim POP yang aku rasa zaman sekarang masih ada lagi dijual di kedai-kedai runcit.

Chewing Gum kegemaran aku suatu ketika dahulu. Paling suka yang warna merah even rasanya sama dengan warna kuning.

Ada lagi ke gula-gula ni.? Smooth je rasa bila dihisap. Aku paling suka perisa rose dan susu.

Gam kanji yang bersepah-sepah dekat rumah dulu.

Gam ala-ala PSP suatu ketika dahulu. Cara nak main tekan je button kuning. Then gelung-gelung tu akan berlegar-legar masuk dalam batang. Tekan sampai semua gelung masuk.

Gula-gula duit yang manis. Aku selalu amik satu pastu susun tinggi-tinggi then makan terus.

Sebelum kemunculan PSP,PS2,PS3. Play station ni lah yang aku main dulu kala. Kalau ingat game yang ada macam street fighter, mario, motorcross dan lain-lain lagi.

Haa, ni lah game motorcross. Bestlah game ni siap boleh customize atas jalan nak ada apa. Hati-hati main ok, jangan sampai enjin panas. Huhuhu

So, ada yang masih teringat-ingat kenangan zaman dulu kala.? 

Comments

Afiq Din said…
tang game tu yg paling best...
dlu xnk g skola sbb game
Afiq Din said…
tang game tu yg paling best...
dlu xnk g skola sbb game

Popular Posts