Jawatan Kosong di Careeron9.com & Sertai Contest RM200 Bersama Careearon9.com

Penganggur A : Ate mike buat apa tu yop.?
Penganggur B : Teman tengah tanam anggur.
Penganggur A : Aih, bila agak-agaknya dapat kita kaut untung yer yop.?
Penganggur B : Bila-bila pun boleh. Tunggu time je ni.
Penganggur A : Ahh, sudahlah. Dah 2 tahun teman dengar ayat yang sama je dari mike. Sampai sekarang habuk pun takde.
Penganggur B : Haaaa, itulah kamu. Teman ni senyap-senyap dok usha line dekat Careeron9.com ni.
Penganggur A : Apa jadahnya susah bebenor nak nyebut namanya yop.?
Penganggur B : Haih, idok ngape lah. Meh teman cerita sikit. Toink. toink. toink. Blaa, bla, blaaaa..@$%@#&@@!!(##$$*..

Assalamualaikum readers sekalian.? Haaa, dah baca kisah penganggur-penganggur kat atas.? Secara ringkasnya, tak susah nak mencari pekerjaan. Peluang kerja memang banyak cuma janganlah memilih. Apa yang ada depan mata kita kaut je. Selagi jawatan tu sesuai dan kita pun layak. Kalau yang kaki internet tu aku cadangkan korang sergah laman web Careeron9.com.


Banyak iklan jawatan kosong yang di post admin dari masa ke semasa dan semuanya up-to-date. Korang rajin tak rajin je. Apa yang bestnya siap boleh search job by state. Haaaa, senanglah kita nak buat pencarian kan.? Siapa-siapa yang nak bekerja dalam kerajaan, Careeron9.com memang satu-satunya tempat yang sesuai. Aku pun dah cuba cari kerja kat site tu dan harap-harap ada yang melekat. Kalau ada tu aku nak ucapkan ribuan terima kasihlah pada admin.

Lagi satu yag menarik, Careeron9.com juga sedang menganjurkan satu contest. Contest apa.? "Sertai Contest RM 200 bersama Careeron9.com". Dengan slumber badak aku pun terjoin lah contest ni. At first nak story pasal site ni tapi tetiba tengok ada contest. Alang-alang menyeluk pekasam kan.? Nak tahu hadiahnya.?


Tapi ada syaratnya :

1.'LIKE'  di Fanpage Careeron9-> http://www.facebook.com/careeron9
2.Menjadi Followers Careeron9
3. Membuat satu artikel menarik mengenai Iklan Jawatan Kosong di Blog Careeron9 supaya pengunjung mengunjungi blog Careeron9.
4. Memasukkan widget careeron9 di Blog anda ( Sila Copy code html di bawah dan paste di blog anda). Widget korang boleh ambil dekat sini : copy widget


Kalau korang nak tahu lebih lanjut bolehlah usha line dekat Careeron9.com

Comments

Popular Posts