Aktiviti di Shopping Complex One Utama Damansara

Old school lah pulak kan


Hye viewers sekalian, hari ni actually ecah takde idea sebenarnya nak story apa. So, jom lah layankan apa yang ecah nak mengarut dalam entry kali ni ok.? Ecah nak tanya korang lah kan. Apa yer aktiviti yang korang akan buat kalau lepaking di shopping complex.? Haaaa, aku tahu tempat ni merupakan antara tempat favorite untuk dating, lepaking, shopping, makan dan sebagainya kan.? Antara banyak-banyak shopping complex, mana yang korang paling suka.? Bagi ecah yang hanya main area-area Shah Alam, Subang dengan Damansara tempat yang paling boleh masuk Sunway Pyramid dengan OU aka One Utama.

Jom share-share apa yang ecah buat kalau ada kat dua tempat ni. Ok, antaranya lah kan ecah akan shopping, bowling, tengok wayang, arena game yang kena pakai token tu dan macam-macam lagi lah. Ada satu lagi aktiviti best kitorang iaitu melenguhkan kaki dekat Toy's r US. Haaa, jadi kanak-kanaklah kitorang sekejap. Syok weh jadi budak-budak.

Hahaha, suka hati kitorang je kan.?
Yey, kami sangat happy!!
Ok, maafkan daku. Jeng jeng jeng. . .

Selain itu, tempat shopping ni yang best bila bergambar. Ada hari tu siap kena tegur denga orang kat kedai baju tu. "No camera please". Haaa, angguk-angguk geleng geleng terus blah. Daripada elok-elok memang nak beli baju terus cancel. Peace. . . 

Comments

Popular Posts