2nd Taste di Island BBQ Steamboat


Siapa yang belum kenal lagi dengan Restoran Island BBQ Steamboat ni.? Sesiapa yang belum tahu boleh lah baca 1st entry aku pasal tempat ni. Tekan SINI. Kalau ikutkan banyak benda aku nak share tapi bukan dengan hasil penulisan. Sebab aku tahu karangan ni agak membosankan. So, dekat sini aku share gambar-gambar aku dengan sekumpulan officemate aku. Biar gambar menceritakan segalanya. . .

mai pilih. . .
hi-tea
harga semakin meningkat ye kawan-kawan
our cooking stove
preparation merendam dan membakar
menarik kan.?
terbaik punya nganga ni kak
mereka sangat happy
muka pun dah oily
Rakan seperjuangan ku di office

Wah, actually banyak lah lagi gambar tapi tak mampu nak letak banyak-banyak. Btw, thanks to my friend's TL sebab tolong ambilkan gambir. Aku tukang songlap je. Hehehe. 

Comments

musumend said…
Thanx tolong amik kan gambir?? Dik cah ni mamai ke? Hahahahahahahah..papepn..nice ah tmpat nih
Ecah Shafiee said…
haha. gambir.? adeh. cemano leh slh ni. baguih ar abg ni leh pasan. hahaha

Popular Posts