Video dari CST Production Yang Sweetnyerrrrr

Sedap melayan video dari CST Production. Ni semua kerja housemate aku lah on kat pc dia. Aku pun terlayan sekali. Memang sweet lah. Mulalah terfikir nak buat camni gak if nak kahwin nanti. Kahwin.? Berangan je lah. Boypren pun takde!! Huh, takpe simpan angan-angan dulu kan.? Jom layan sama-sama.



Komen aku.? Hurmm, korang pernah layan ART Attack tak dekat Disney or Nicklodeon kat astro dulu.? Dulu la, sekarang ni aku tak tahu ada lagi ke tak. Macam dah takde sebab kalau ada kompem aku layan lagi. So, idea aku rasa memang kreatif sebab rancangan ART Attack tu memang aku suka. So, konsep yang macam ni memang aku suka. Sangat sweet dan dicampur dengan aksi-aksi kelucuan para pelakon dia kan. Lucu + sweet memang best broooo.

Jom layan video yang lain pulak nak.? Just sharing and caring je kan. Nak tengok yang lain korang boleh tengok dekat facebook page diorang. Banyak gila video yang best-best. Untuk support CST Production aku pun menyumbangkan 1 like. Hehehe, tahniah sebab berjaya menarik perhatian aku (cannot go). Akhir kata, selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak. Peace, peace kacang peace!!

Comments

video diorang memang best sgt..meletop !
ibai merepek said…
best. the quality is very good. dslr at it best.
nazirah said…
hehe mmg suweet pun ecah ;)
Ecah Shafiee said…
@nazirah
sweet kan.? nnti naz buatla cmni ngn zack gak..hehe

Popular Posts