"Saya langsung tidak tahu dia mahu putuskan pertunangan kami" Aimie & Khairul Fahmi


“Saya langsung tidak tahu dia mahu putuskan pertunangan kami. Saya hanya mengetahuinya melalui akhbar (Metro Ahad) hari ini (semalam),” kata Aimie Harmelia Mohd Hashumi, 22, tunang penjaga gol nombor satu negara, Khairul Fahmi Che Mat.

Apa perasaan korang bila perkara macam ni jadi kat hubungan korang.? Ada yang akan think positive dan ade juga yang akan berfikiran negative. Kalau aku mula-mula memanglah akan think negative but lama-lama mesti akan jadi postive balik. Sebab.? Sebab dah rasa memang dah takde harapan untuk perbaiki hubungan tersebut. Betul tak.? Err, tak betul eh.? Okay2, let think it twice ok.? Hehehe

Tak eloklah kan kalau kita nak berprasangka buruk dekat Khairul Fahmi atau pun Aimie sendiri. Masing-masing ada alasan tersendiri. Itu kan masalah diorang. Buat apa kita nak campur tangan kan.? Just doakan yang terbaiklah buat diorang berdua. Kepada Khairul Fahmi, jangan sebab perkara ni corak permainan dekat bola sepak merundum ok. Dan kepada Aimie ataupun Elia, banyakkan bersabar dan think positive ok.?

Comments

Popular Posts