Cash Out Nuffnang Ke2 Dah xde Kat PAYMENT HISTORY

Aku x tau la ni 1st time or pernah terjadi kat sape-sape.
Tapi bagi aku ni 1st time berlaku kat diri aku.

1stly g usha earning kat nuffnang. Tibe-tibe dari yang berbelas jadi dekat RM50. Then tengok metered earning dekat 8 iklan. So, maybe at this point naik mendadak bcoz of metered earning tuh la.
Then, yang menjadi tanda tanya is bile aku mouse over cursor kat earning icon tu dia..
PAID/PENDING : RM51
Ni jumlah 1st cash out aku. Mane pergi yang second cashout?
Tengok kat payment history pon same. Dah xde yang unpaid status tuk cash out ke2..
Ape yg berlaku?Xkan senang2 nuffnang buang hasil titik peluh aku yg ke2. Capai ratusan gak. Memang la naik meradang jap..

So, korang..ny comment?

Comments

Cikgu Dahlia said…
erk..pelik...
penting gak kan kita print screen lepas cashout..supaya xjadi kes gini.
dah anta ticket?
Ecah Shafiee said…
dah..baru anta ticket..
tuh la..x print screen..
tp, x perlu la jd smp gini..
user leh ilang kepercayaan..
skg ni tgh tunggu reply dr admin nuffnang..
Unknown said…
wat masa nie. xpernah lak jd camni...

my recent post:
tolong ajar wat kening cam tu ley??
Mohamad Fathi said…
korang sila follow blog movie ini jap.. ---> http://terbarumovie.blogspot.com/ [sambil korang follow.. korang leh download movie terbaru.. Movie Tekken & Ong Bak 3 pon dah keluar dah.. =) ]
ahfat said…
akunye oke ja.
haha

Popular Posts