Anmum Materna Mango

Assalamualaikum,

A few weeks before Ecah ada request sample Anmum Materna di website Anmum. Mommy to be yang nak merasa sample dari Anmum boleh lah request di sini.


Ecah ada request ke? Mestilah ada. Thanks to my kenalan juga yang inform me about this. Kalau tak memang tak tahu pun boleh request sample. Tapi kena tunggu lama juga kot sebab sampai sekarang Ecah punya sample belum dapat lagi. Tapi after isi semua dan submit memang ada notification yang mengatakan sample akan sampai dalam 3-4 weeks. Ok, tunggu je lah.

Ecah mintak 3 sample. Plain, chocolate and vanilla mango. Nanti akan dapat sample macam ni lah :


Kenapa Ecah nak sample ni? Sebabnya susu ibu sangatlah mahal. Kalau beli kemudian tak kena dengan tekak memang tak minumlah jawabnya. So, tunggu sample. Tapi macam lama sangat. Sambil-sambil tunggu ramai lah yang cakap Anmum Materna yang perisa Mango memang sedap. Really? Kalau nak tahu ada juga kawan-kawan yang bergelar bapa recommend suruh cuba sebab diorang pun dah rasa and sedap katanya.

So, Ecah ke MaxValue berhampiran rumah tengok harga packaging yang paling kecil dalam RM29.90. Ok, terus grab yang perisa Mango. Balik rumah suruh En. Suami buatkan. Haha, sengaja suruh dia buatkan. Hmm, not bad. Rasa macam cookies mango. Suruh En Suami rasa tapi dia macam tak suka. Post kat facebook pasal ni then ada plak cousin nak kasi Anmum dia perisa chocolate. Ok, orang nak kasi kita ambil lah kan. Rezeki baby dalam perut.

Oh, dengan rasa malu-malu Ecah nak bagitau yang...

Yes, I'm pregnant! There's a kurniaan dari Allah SWT inside my womb. Alhamdulillah. Dah 4 bulan dah usia kandungan Ecah. Doakan semua selamat yer.


Comments

fAdzilAh (^_-) said…
tahniah ecah :) dah tahu, saja je nih...tengah blockworking ehe :)
Ecah Shafiee said…
wah..fad blogwalking lagi..hehe..
Btw, TQ Fad! Doakan ecah yer..ecah pun always doakan my pren jugak..

Popular Posts