I'm Married - Malam Nikah

Assalamualaikum, syukur pada yang Esa di atas segala kurniaannya. Tarikh keramat 28 Disember 2013, Ecah selamat bergelar seorang isteri. Puan Aishah!! OMG!! Macam tak percaya je dengan sekali lafaz sah dah jadi isteri orang. Terus berderau rasanya. 

Majlis nikah Ecah belah malam. Makan-makan time tu buat style BBQ + nasi lemak. Semuanya hand made by my mom and my aunty and uncle. Terima kasih yang tak terhingga. Now, let's enjoy the moment. Semua gambar ni dari kamera adik-beradik dan kengkawan. Gambar real dari OP belum dapat lagi. Adalah beberapa gambar dari OP Ecah yang edit and dia upload. Many thanks!!


Kain : Lelaki (Satin) + Sampin from Terengganu, Perempuan (Satin + Chiffon)
Beads dan lace : Handmade by my sister (Baju, veil dan scarf)
Photographer : Takara Sakana

Baju lelaki dan perempuan Ecah tempah dekat KL. Dekat One City. Dalam tu kan banyak butik pengantin. Korang pilih je. Ecah buat design simple je iaitu kurung moden with kain flowy. Baju lelaki pula ada sulaman. Standard price kot dalam RM150. Baju Ecah tempah tu RM250. Untuk atas kepala ada 3 layer actually. 

Bergambar dengan mas kahwin



First, anak tudung yang dipotong dari chiffon. Potong macam nak buat halfmoon tapi buat kecil je. Kemudian, lilit kat luar pakai halfmoon yang normal size. Then, kenakan veil. That's all. Simple je. Ok, untuk majlis pula nanti Ecah sambung ok.

Comments

Cik Puan Kocik said…
Tahniah! Selamat pengantin baru
bahiyahaziz ; said…
Tahniah kak :)

Semoga kekal bahagia hingga hujung nyawa :)
MUK SMARRT said…
Kau ade belog.. pehhh

Popular Posts