Kini Ku Temui Kulit Cerah Berseri Dengan Ris Beauty

Assalamualaikum,

Wahhh, tajuk taknak kalah kan? Hehehe. So, hari ini Ecah nak share sedikit lah berkenaan dengan kecantikan kulit. Yes, I know yang Ecah ni bukanlah cantik pun just nak kulit muka nampak sihat dan bermaya sedikit lah. Lagi-lagi menjelang hari perkahwinan and raya yang tak berapa nak lama lagi kan?

Ok, kalau ikutkan kulit muka Ecah memang susah nak nampak effect kalau pakai apa-apa product. Hmm, mungkin disebabkan kulit Ecah ni jenis yang bermasalah. Bila ada orang recommend satu product mula lah gatal nak guna and lastly result dia still sama dan kadang-kadang tu makin teruk.

Sampailah satu masa Ecah nampak my office mate punya muka semakin berseri and cerah. Curious terus tanya lah kan apa produk yang dia pakai. Bila dia sebut Ris Beauty. Hurrmm..ha? menatang apa tu? Tak pernah dengar pun. Ahhh, gasak lah kita cuba jom.

2 hari selepas penggunaan Ris Beauty kulit muka mula mengelupas, panas and pedih. OMG!! Apa sudah jadi? Dengan kulit kasar lah. Hati mula rasa tak tenteram dan contact member tu. 


"Wei, kulit muka kau lepas guna tu ada tak jadi macam aku..bla bla bla @#!#@$$#@$"

Member dengan slumber jawab..

"Mana ada..biasa je aku pakai. Cuba lah try tengok seminggu"


Ok, then aku gagah kan jugaklah pakai. Selepas seminggu, Alhamdulillah sudah mula nampak hasilnya. Kulit muka lebih lembut dan cerah sedikit..sedikit je..Jerawat??Hmm, no komen sebab time try tu tengah dalam "perempuan normal berpantang". Hehehehe..


SEBELUM



SELEPAS
Pipi merah tu bukan sebab pakai blusher tapi tengah proses pengelupasan.

Kalau korang was-was dengan produk ni, boleh lah tengok image bawah ni. Korang boleh semak status dengan Biro Pengawalan Farmaseutikal. Tidak ada bahan merbahaya tau.


Set Riz Beauty datang dengan sebuku sabun, day cream, dan night cream. Jadi, ada yang berminat ke nak cuba? Kalau ada yang nak atau nak bertanyakan soalan, boleh Whatsapp/Msg me ok. Atas-atas msg tu letak "Info Ris Beauty". Message yang tak sepatutnya tidak akan dilayan. +6019-5488373 - Ecah




Comments

kim said…
wahhh..sakan lah raya tahun ni =)
Ecah Shafiee said…
@JungRara
apo yg sakan nyer.? hehehe

Popular Posts